yeni yılda gelecek olan Fiat Abarth 500X

27.12.16
Yeni yılda gelecek olan Fiat Abarth 500X 2017
yeni yılda çıkacak olan arabaları ben de dahil tüm hız tutkunları merak etmekteyiz. bunlardan biri de Abarth 500x olacak. kompakt geçitler ABD ve Avrupa'da popülerlik kazanmaya devam ediyor.fiatta bunlardan biri.lafı uzatmadan arabanın özelliklerine geçelim.
FIAT 500X
Fiat 500X, Fiat'ın ikonik modeli 500 ile aynı DNA'yı paylaşan ve Crossover/SUV segmentinde yer alan bir modeldir. İlk olarak 2014 yılında Paris Otomobil Fuarında tanıtılmıştır. Jeep Renegade ile birlikte İtalya, Melfi'de üretilmektedir. detaylı olarak özellikleri altta bulunmaktadır.

FIAT 500X
MOTOR
Yakıt tipi
Dizel(EN590)
Kurşunsuz benzin (95 oktan)
Silindir sayısı
4
Valf sayısı
16
Ekzantrik tipi
DOHC
SOHC
Çap x strok
79,5x80,5
79,5x80,5
69,6x82
72x84
72x84
Silindir hacmi(cc)
1598
1598
1248
1368
1368
Sıkıştırma oranı
16,5:1
16,5:1
16,8:1
10:1
10:1

Maksimum güç (bg (kW) / dd)
120(88)
3.750
120(88)
3.750
95(70)
3.750
170(125)
5.500
140(103)
5.000
Maksimum tork (Nm / dd)
320/1.750
320/1.750
200/1.500
250/2.500
230/1.750



Yakıt besleme
MultiJet II, ortak yollu 1.600 bar dizel enjeksiyon
MultiJet II, ortak yollu 1.600 bar dizel enjeksiyon
MultiJet II, ortak yollu 1.600 bar dizel enjeksiyon
MPI, MultiAir II elektrohidrolik değişken
MPI, MultiAir II elektrohidrolik değişken
sistemi, değişken geometrili turbo
sistemi, değişken geometrili turbo
sistemi, değişken geometrili turbo
subap zamanlama sistemi, turbo
subap zamanlama sistemi, turbo
Emisyon seviyesi
Euro 6
DİREKSİYON SİSTEMİ
Direksiyon tipi
Elektrikli Dualdrive
Dönüş çapı (m)
11,05 m
FRENLER

Ön (çap / tip)
281 mm / hava
kanallı disk
305 mm / hava
kanallı disk
281 mm / hava
kanallı disk

Arka (çap / tip)

278 mm / disk
SÜSPANSİYON SİSTEMİ

Ön

MacPherson tipi, tam bağımsız, teleskopik amortisörlü

Arka

MacPherson tipi, tam bağımsız, teleskopik amortisörlü
AKTARMA
Çekiş
Önden
4x4
Önden
Vites sayısı
6 ileri + 1 geri
6 ileri + 1 geri
5 ileri + 1 geri
9 ileri + 1 geri
6 ileri + 1 geri

Şanzıman tipi / ailesi
Kuru tip çift kavramalı yarı otomatik
C635
Manuel
C635
Manuel
C635
Tam otomatik
948TE
Kuru tip çift kavramalı yarı otomatik
C635
ÖLÇÜLER VE AĞIRLIK*
Dingil mesafesi (mm)
2570
Ön / arka iz genişliği (mm)
1.545 / 1.545

Uzunluk/genişlik/yükseklik
(Pop Plus) (mm)
-
-
4.248 /
1.796 / 1.600
-
-

Uzunluk/genişlik/yükseklik
(Cross & Cross Plus) (mm)
4.273/
1.796/
1.608
4.273/
1.796/
1.608
-
4.273/
1.796/
1.620
4.273/
1.796/
1.608
Baş mesafesi (ön / arka) (mm)
993 / 961
Diz mesafesi (ön / arka) (mm)
932 / 883
Omuz genişliği (ön / arka) (mm)
1.380 / 1.340

Oturma alanı genişliği
(ön / arka) (mm)

1.355 / 1.330
Yaklaşma açısı
19,4°
21,0°
19,4°
Uzaklaşma açısı
22,1°
24,1°
22,1°
Karın açısı
16,8°
18,6°
16,8°
Yerden yükseklik (mm)
162
179
162

Römork çekme kapasitesi
(frenli/frensiz-kg)

1.200/600

Bagaj kapasitesi
(Stepneli/Stepnesiz-L)

350
Boş ağırlık DIN (kg)
1.320
1.430
1.320
Yakıt deposu hacmi (L)
48
PERFORMANS
Azami hız (km/s)
186
186
172
200
190
0-100 km/s hızlanma (sn)
10,5
10,5
12,9
8,6
9,8
YAKIT TÜKETİMİ VE EMİSYON**
Şehiriçi tüketim (L/100 km)
4,8
4,7
4,6
8,5
7,2
Şehirdışı tüketim (L/100 km)
4,0
3,8
3,8
5,7
4,9
Ortalama tüketim (L/100 km)
4,3
4,1
4,1
6,7
5,7

Karma CO2 emisyon
değeri (g/km)

113

109

107

157
133

Paylaş

teknoloji ile ilgili güncel haberleri en yalın ve anlaşılır hali ile okuyucuya aktarmaya çalışan bir blogger'ım.hedefim siz değerli okuyuculara haber konusunda en iyi hizmeti sağlamaktır.

Önerilen Yayınlar

Sonraki
« Prev Post
Önceki
Next Post »